Otrzymaliśmy 46% naszego celu ..

Przekaż dowolną kwotę na rozwój naszej społeczności Aby uzyskać więcej informacji Kliknij Tutaj!
Ocena wątku:
- 0 głosów - średnia: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
|
Projektowanie wnętrz
|
Grupa: Bywalec
Liczba postów: 1,461
Liczba wątków: 4
Reputacja:
0
Jak chodzi o mnie, to samodzielnie zabieram się za aranżowanie wnętrz.... Aktualnie to w planach mam sprawdzić przykładowo czy farba dyspersyjna akrylowa - to dobry wybór? Chyba, że wy mi podpowiecie, bo może macie większe doświadczenie... Nie znam się na farbach, aż tak - a też szykuję się na remont.
Grupa: Reklamowiec
Liczba postów: 1
Liczba wątków: 1
Reputacja: 0
Ta reklama nie jest widoczna dla użytkowników Premium oraz Wspierający, VIP, Sponsor, Inwestor .
Nedds24.pl, to bardzo przyjazne forum wielotematyczne. Zapraszamy do darmowej rejestracji! Kliknij "rejestracja" i...
Dołącz do grona Użytkowników!
Liczba postów: 1,276
Liczba wątków: 7
Reputacja:
0
12.10.2023, 18:00
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19.10.2023, 07:02 przez Kolonia3.)
 .
Liczba postów: 1,276
Liczba wątków: 7
Reputacja:
0
13.10.2023, 17:57
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19.10.2023, 05:04 przez Kolonia3.)
Liczba postów: 1,678
Liczba wątków: 14
Reputacja:
1
Jak już mowa o aranżacji wnętrz, to ostatnio na stronie https://domar.pl/porady-inspiracje/porad...u-dziecka/ przeczytałam, że dzieciaki uwielbiają bawić się na podłodze – dlatego warto wygospodarować miejsce z dywanikiem np. interaktywnym, koniecznie na podkładce antypoślizgowej i w lekkie kolorowe pudła lub worki na zabawki. Co wy na ten temat sądzicie?
Liczba postów: 1,154
Liczba wątków: 63
Reputacja:
0