Otrzymaliśmy 42% naszego celu ..
Przekaż dowolną kwotę na rozwój naszej społeczności Aby uzyskać więcej informacji Kliknij Tutaj!


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Masaż dla dzieci
#1
Witajcie, pracuję jako masażystka. Chciałabym poszerzyć swoje umiejętności i ofertę. Ostatnio słyszałam od zaprzyjaźnionego pediatry, że coraz więcej rodziców interesuje się masażem dla swoich pociech. Pomyślałam, że może sama powinnam zacząć oferować shantala masaż. Niestety nie wiem, które masaż shantala kursy są godne polecenia. Jak myślicie, czy masaż shantala kurs to dobry i opłacalny pomysł?
Odpowiedz



Nedds24.pl, to bardzo przyjazne forum wielotematyczne. Zapraszamy do darmowej rejestracji! Kliknij "rejestracja" i...
Dołącz do grona Użytkowników!

#2
Witam. Słyszałem, że jest to technika bardzo polecana małym pacjentom. Skoro działasz w branży, może mi doradzisz względem masażu dla nieco starszych dzieciaków. Otóż moja bratanica (ma 9 lat) trenuje gimnastykę artystyczną i często narzeka na naciągnięte mięśnie itp. Powiedz mi proszę, czy w tym wieku można jej pozwolić na masaż za pomocą poduszek nefrytowych, takich jak np. te: https://casada.pl/kategoria-produktu/mas...-masujace/  ? Urządzenia bazują zwykle na technice Shiatsu. Pomyślałem o sprawieniu jej takiego upominku ale chciałbym wiedzieć czy nie jest za młoda, czy nie ma żadnych przeciwwskazań.
Odpowiedz
#3
Uważam, że również warto zajrzeć na stronę https://burnpc.pl/recenzje/masazer-lelo-sona/ . Znajdziecie tam opinie na temat wielu różnych artykułów, więc możliwe, że taka oferta przypadnie Wam do gustu.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

O nas