Otrzymaliśmy 32% naszego celu ..
( Zbiórka na rozwój Forum )


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ważne witaminy w diecie
#1
Witaminy wiadomo wszystkie są ważne dla organizmu. Czy waszym zdaniem są takie, których szczególnie nie może zabraknąć w codziennej diecie?
Odpowiedz


Nedds24.pl, to bardzo przyjazne forum wielotematyczne. Zapraszamy do darmowej rejestracji! Kliknij "rejestracja" i...
Dołącz do grona Użytkowników!

#2
Według mnie ważne jest żelazo. Jego niedobór prowadzi nawet do anemii. Szczególnie dla kobiet i wegetarianizm jest ważna jego suplementacja. Poczytajcie sobie o tym ile żelaza nam trzeba na https://blueiron.pl/blogs/porady/zelazo-...o-potrzeba. Osobiście od miesiąca biorę żelazo w płynie i już odczuwam różnicę. Przede wszystkim nie jestem taka zmęczona.
Odpowiedz
#3
Myślę, że bardzo ważna jest np. witaminy B12 i D. Pierwsza z nich odpowiada m.in. za przemianę materii, odpornośc i siłę. Witamina D za to ma ogromny wpływ na prawidłowe kształtowanie się kości u dzieci i niemowląt oraz zapobiega nadciśnieniu, chorobom serca, alergii, anemii oraz cukrzycy
Odpowiedz
#4
Chyba wszystkie są wazne Big Grin Podstawa to wydaje mi sie witamin D zwlaszcza wsrod dzieci bo to odpowiada za kości. Moj synek mial niedobory (wyszlo na badaniach w diagnostyce) i musielismy dawke zwiekszyc oraz powtorzyc badania. Teraz jest ok
Odpowiedz
#5
Wszystkie są ważne i nasza dieta powinna być na tyle urozmaicona byśmy z pożywienia je czerpali. Niestety często jakość produktów jakie mamy tą zawartość witamin ma dużo mniejszą niż jeszcze kilkanaście lat temu. Dlatego trzeba reagować na objawy niedoborów. Myślę, że witamina B2 jest na górze stawki https://visolvit.pl/blog/witamina-b2-rol...najwiecej/ jej długotrwały niedobór może mieć poważne konsekwencje zdrowotne.
Odpowiedz
#6
A które witaminy są wskazane dla starszych osób? Moja mama ciągle narzeka na zmęczenie, chcę jej kupić jakieś witaminy, znalazłam geriamoc i się nad nimi mocno zastanawiam, mają wyciąg z zeń szenia, a to dosyć znany środek na pamięć ale też dodaje energii, kwas foliowy, lecytyna tez dobrze wpływają na układ nerwowy i pamięć. Myślę że mama ma ssporo niedoborów witamin, bo diety śrdnio pilnuje, rano kawa i papieros, śniadanie koło 11 i to zazwycza jakieś tłuste, obiad też typowo polski i też jakieś kanapki na kolację, skąd tu witmainy sią mają wziąć
Odpowiedz


Nedds24.pl, to bardzo przyjazne forum wielotematyczne. Zapraszamy do darmowej rejestracji! Kliknij "rejestracja" i...
Dołącz do grona Użytkowników!

#7
Jeżeli poszukujesz prawdziwego źródła dobrej energii, witamin i cennych składników minmeralnych, koniecznie poczytaj artykuł o mangostanie https://slim-express.pl/mangostan-mangos...opoczucia/ . Do tej pory nie miałam świadomości, że coś takiego istnieje. Dzisiaj nie wyobrażam sobie rozpocząć dnia bez niego Smile
Odpowiedz
#8
Zgodzę się, że witamina B12 i D3 są ważne, ale lepiej jest stosować kompleks witamin z grupy B. Bo wiele innych witamin B przyczynia się do lepszego samopoczucia, lepszego i zdrowszego życia. Pamiętajmy też o ich aktywnych formach. Na pewno takie dostaniecie w suplementach Swansona , które tutaj https://musclepump.pl/ możecie kupić. To fachowy sklep z naprawdę niskimi cenami, punktami lojalnościowymi i ekspresową wysyłką.
Odpowiedz
#9
Nie wiem czy wiecie, ale nie tylko witaminy są ważne dla organizmu. Również mikrobiom https://www.estabiom.pl/wplyw-flory-na-z...i-dziecka/ , czyli dobrze ukształtowana flora bakteryjna odgrywa bardzo ważną rolę, ponieważ wzmacnia odporność. A z witamin, to wit. D też na układ odpornościowy ma dobry wpływ.
Odpowiedz
#10
Bardzo dużo ludzi w naszym społeczeństwie nie dba o swoje zdrowie. Choć zauważono, że zaczyna to się powoli zmieniać Najważniejszym tego elementem jest zdrowe odżywianie się. Aby wspomóc nasz organizm w prawidłowym funkcjonowaniu powinniśmy stosować suplementy diety. Ja zażywam: https://magiazdrowia.com/witamina-b-comp...caps-120kp
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości