Otrzymaliśmy 42% naszego celu ..
Przekaż dowolną kwotę na rozwój naszej społeczności Aby uzyskać więcej informacji Kliknij Tutaj!


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Umiesz pływać? ;)
#1
Hej wszystkim!
chciałbym w końcu nauczyć się pływać, lecz gdy w końcu podjąłem tą decyzję niestety baseny zostały pozamykane Big Grin 
Pomyślałem jednak, że nie chciałbym marnować czasu i zaczerpnąć trochę wiedzy teoretycznej na temat pływania.
Jeśli umiesz pływać podziel się ze mną od czego powinienem zacząć.
Jestem kompletnie zielony i przyznam, że troszkę boje się wody.
Znalazłem również w Google taką stronę https://www.naukaplywania.org/.
Znajdują się tam techniki i opinie instruktorów na temat różnych stylów pływania.
Niech każdy kto umie pływać się wypowie, proszę Uśmiech
Odpowiedz



Nedds24.pl, to bardzo przyjazne forum wielotematyczne. Zapraszamy do darmowej rejestracji! Kliknij "rejestracja" i...
Dołącz do grona Użytkowników!

#2
Mnie dziadek uczył pływać gdy byłem jeszcze dzieckiem. Nie czułem wówczas lęku przed wodę i chyba dlatego poszło dość sprawnie. Pamiętam też, że miałem takie dmuchane "rękawki" na w razie czego, dla bezpieczeństwa. Aktualnie chciałbym swoje dzieci już oswajać z wodą, tymczasem pływalnie tak jak mówisz- nieczynne.  Pomyślałem więc, że na dobry początek kupię im duży basen ogrodowy, w ofercie https://basenyogrodowe.pl/21-baseny-stelazowe  widziałem takie rodzinnych wręcz rozmiarów, stelażowe. Można tu też dokupić różne akcesoria, takie jak drabinki, koła ratunkowe, materace. Z pewnością będziemy też uskuteczniać latem wyjazdy nad jeziora.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

O nas