Otrzymaliśmy 42% naszego celu ..
Przekaż dowolną kwotę na rozwój naszej społeczności Aby uzyskać więcej informacji Kliknij Tutaj!


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Projektowanie wnętrz
#11
Jak chodzi o mnie, to samodzielnie zabieram się za aranżowanie wnętrz.... Aktualnie to w planach mam sprawdzić przykładowo czy farba dyspersyjna akrylowa - to dobry wybór? Chyba, że wy mi podpowiecie, bo może macie większe doświadczenie... Nie znam się na farbach, aż tak - a też szykuję się na remont.
Odpowiedz



Nedds24.pl, to bardzo przyjazne forum wielotematyczne. Zapraszamy do darmowej rejestracji! Kliknij "rejestracja" i...
Dołącz do grona Użytkowników!

#12
Uśmiech .
Odpowiedz
#13
Uśmiech
Odpowiedz
#14
Jak już mowa o aranżacji wnętrz, to ostatnio na stronie https://domar.pl/porady-inspiracje/porad...u-dziecka/ przeczytałam, że dzieciaki uwielbiają bawić się na podłodze – dlatego warto wygospodarować miejsce z dywanikiem np. interaktywnym, koniecznie na podkładce antypoślizgowej i w lekkie kolorowe pudła lub worki na zabawki. Co wy na ten temat sądzicie?
Odpowiedz
#15
Malowanie pokoju z ciemnego na jasny to skuteczny sposób na optyczne powiększenie i rozjaśnienie przestrzeni, nadając jej świeżości i nowego wyglądu. Jasniejsze kolory odbijają więcej światła, co sprawia, że pomieszczenie wydaje się bardziej przestronne. To prosty, ale efektywny sposób na transformację wnętrza bez konieczności dużych inwestycji czy skomplikowanych prac budowlanych.
Odpowiedz
#16
Jeżeli jesteście zainteresowani wykorzystaniem fototapet podczas aranżacji wnętrz, to co powiecie na porady na stronie https://www.topdom24.pl/fototapety-do-bi...i-plakatow ? Sam z nich skorzystałem i jestem bardzo zadowolony z efektów.
Odpowiedz



Nedds24.pl, to bardzo przyjazne forum wielotematyczne. Zapraszamy do darmowej rejestracji! Kliknij "rejestracja" i...
Dołącz do grona Użytkowników!

#17