Otrzymaliśmy 42% naszego celu ..
Przekaż dowolną kwotę na rozwój naszej społeczności Aby uzyskać więcej informacji Kliknij Tutaj!


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
polecicie mi jakiegoś dobrego prawnika
#1
Witam, polecicie mi jakiegoś dobrego prawnika z Łodzi? Chodzi o rozwód i podział majątku.
Odpowiedz



Nedds24.pl, to bardzo przyjazne forum wielotematyczne. Zapraszamy do darmowej rejestracji! Kliknij "rejestracja" i...
Dołącz do grona Użytkowników!

#2
Mi podczas rozwodu bardzo pomogła pani adwokat Monika Kitscha-Kwasiborska. Kancelarię ma właśnie w Łodzi.
Odpowiedz
#3
A masz może do niej jakieś namiary?
Odpowiedz
#4
(05.08.2020, 23:45)Kammka napisał(a): A masz może do niej jakieś namiary?

Pani adwokat ma swoją stronkę w sieci, łap linka: http://www.lodz-adwokat.pl/ :)
Odpowiedz
#5
Dzięki wielkie! A powiedz mi jeszcze - jak z kontaktem z nią? W sensie to miła kobieta? Idzie normalnie porozmawiać czy tak sztywno? Bo ja nie znam się na kwestiach prawnych, ale wiem, ze rozwód łatwy nie bedzie bo bedzie orzekanie o winie.
Odpowiedz
#6
(06.08.2020, 00:05)Kammka napisał(a): Dzięki wielkie! A powiedz mi jeszcze - jak z kontaktem z nią? W sensie to miła kobieta? Idzie normalnie porozmawiać czy tak sztywno? Bo ja nie znam się na kwestiach prawnych, ale wiem, ze rozwód łatwy nie bedzie bo bedzie orzekanie o winie.

Ze spokojem, nie stresuj się, to naprawdę miła kobieta. Dogadacie się na pewno. Każdy kto do niej idzie nie zna się na prawie, wiec to dla niej norma. Zobaczysz wszystko będzie dobrze. Trzymam kciuki za pozytywne zakończenie rozpraw Uśmiech
Odpowiedz



Nedds24.pl, to bardzo przyjazne forum wielotematyczne. Zapraszamy do darmowej rejestracji! Kliknij "rejestracja" i...
Dołącz do grona Użytkowników!

#7