Otrzymaliśmy 42% naszego celu ..
Przekaż dowolną kwotę na rozwój naszej społeczności Aby uzyskać więcej informacji Kliknij Tutaj!


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Meble ogrodowe
#51
Ja meble ogrodowe zrobiłem z palet. Teraz to modne, a przy okazji można sporo zaoszczędzić (palety dostałem za free od kolegi). Mimo że jestem majsterkowicz amator, całkiem nieźle mi to wyszło. Żona zadowolona a i goście chwalą mebelki. Dużo uroku dodało im malowanie lazurą vidaron - nie tylko super dzięki niej wyglądają, ale także są bardzo dobrze zabezpieczone przed czynnikami atmosferycznymi.
Odpowiedz



Nedds24.pl, to bardzo przyjazne forum wielotematyczne. Zapraszamy do darmowej rejestracji! Kliknij "rejestracja" i...
Dołącz do grona Użytkowników!

#52
lepiej wykonaj meble samodzielnie wykorzystując palety! Musisz wiedzieć, że paleta używana wcale nie jest droga, a możliwość stworzenia spersonalizowanych mebli nadaje dodatkowego klimatu. Jeśli szukasz palet, sprawdź https://lukpal.pl/
Odpowiedz
#53
ja osobiście postanowiłam na zakup gotowych mebli ogrodowych, ponieważ jest to bardzo wygodne i nie muszę się potem martwić że coś źle mi wyjdzie, jeżeli wy również wychodzicie z podobnego założenia to mogę wam polecić stronę https://www.lawkaogrodowa.pl/pl/c/Lawki-...z-z-rur/98 na której możecie znaleźć dużo fajnych mebli ogrodowych,
Odpowiedz
#54
Jeśli chodzi o meble ogrodowe to skorzystaj z oferty tego sklepu https://shoperly.pl/pl/czesci-do-trampolin-240/ gdzie ja kupowałam części do trampolin. Tam znajdziesz bez problemu meble ogrodowe jak i masę innych przydatnych rzeczy potrzebnych w ogrodzie. Dzięki nim odpoczniesz i stworzysz piękne miejsce.
Odpowiedz
#55
Mam drewniane meble ogrodowe. Właśnie skończyłam ich malowanie. Co jakiś czas trzeba to robić, żeby wyglądały dobrze, oraz żeby je zabezpieczyć.