Forum Wielotematyczne Nedds24.pl

Pełna wersja: Klient i egzekwowanie należności
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Klient zamówił usługę, wykonaliśmy ją a on zalega z zapłatą od 3 tygodni. Zbywa mnie, niestety okazało się, że nie tylko u nas ma zadłużenie. Teraz czeka mnie pewnie przeprawa by pieniądze odzyskać, mam nadzieję że obejdzie się bez sądu. Jak unikać takich sytuacji w biznesie? Jak sprawdzać kontrahentów?
W mojej firmie też mieliśmy kiedyś taką sytuację. Od tego czasu jesteśmy ostrożniejsi i sprawdzamy z kim wchodzimy we współpracę. Nawet te duże i z pozoru dobrze prosperujące firmy często mają zaległości. I niestety wtedy istnieje duże prawdopodobieństwo że i nam nie będą płacić na czas. Jak chcesz się dowiedzieć jak sprawdzić czy firma ma długi to polecam wpis na https://www.big.pl/baza-wiedzy/sprawdz-kontrahenta . Koszty pobrania raportu są o wiele mniejsze niż potencjalne korzyści z pozyskanych informacji.
Moim zdaniem przydałaby się tutaj umiejętność wpływania na ludzi i ich zachowanie. Z tego, co się orientuję, to firma szkoleniowa Human Skills organizuje szkolenia, z których właśnie można dowiedzieć się jak wpływać na ludzi. Może warto byłoby się na takie szkolenie zapisać?