Otrzymaliśmy 42% naszego celu ..
Przekaż dowolną kwotę na rozwój naszej społeczności Aby uzyskać więcej informacji Kliknij Tutaj!


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Windykacja
#11
Nie znam się na tym, ale mam wrażenie, że wiele informacji dla mnie jest rzetelnych, dlatego sprawdzajmy to powoli. No i ja na razie sobie to wszystko ogarniam, ale jak już mamy się na spokojnie rozwiązać, to sprawdzajmy na przykład coś takiego jak windykacja zagraniczna. Nie jest to dziwne, ale jak najbardziej dopasowane.
Odpowiedz



Nedds24.pl, to bardzo przyjazne forum wielotematyczne. Zapraszamy do darmowej rejestracji! Kliknij "rejestracja" i...
Dołącz do grona Użytkowników!

#12
Polecam zadzwonić do tej firmy windykacyjnej https://sawickiwspolnicy.pl/windykacja/ jeśli szukasz dobrej firmy. Mają doświadczenie w trudnych sprawach i mają bardzo wysoki wskaźnik skuteczności. Moze być Ci ciężko cokolwiek zyskać samemu sprawdź a przekonasz się, że nie ma lepszej firmy.
Odpowiedz
#13
A skoro już jesteśmy przy takich tematach, to czy ktoś z Wasz poszukuje może szkolenia z zakresu windykacji? Jeśli tak, to z tego, co wiem, firma Human Skills prowadzi takie kursy - zarówno w formie stacjonarnej jak i on-line. Dzięki ich szkoleniu można zwiększyć swoją asertywność w windykacji, lepiej kontrolować rozmowy windykacyjne i łatwiej osiągać cele Uśmiech
Odpowiedz
#14
Jeśli mowa o windykacji to warto zerknąć tu  https://mamdlugi.pl/kontakt/
Podano tu numer kontaktowy, pod którym można otrzymać pierwszą pomoc dla osób zadłużonych. Jest też możliwość skorzystania z z propozycji negocjacji z wierzycielami. Moim zdaniem to bardzo korzystna oferta.
Odpowiedz
#15