Otrzymaliśmy 42% naszego celu ..
Przekaż dowolną kwotę na rozwój naszej społeczności Aby uzyskać więcej informacji Kliknij Tutaj!

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Toppo Lighting Company
Toppo Lighting company limited is one of the professional manufacturers which specialize in developing, producing and selling LED Lighting. As a worldwide LED manufacturer, We have various series of LED lighting which include: LED Panel Light, LED linear light, LED tri-proof light, LED batten light, LED trunk linear system, LED Tube Light, LED Down Light, LED Ceiling Light, LED tro?er, etc.

In order to achieve the high quality and capacities, we not only use the auto-SMT and auto production assembly line and also use the auto-matic aging machine to meet high quality level. Our monthly production capacity increased, LED panel exceed 60,000 pcs, LED Linear and batten exceed 80,00pcs. The other products exceed 30,000-50,000 pcs for each series.

We always insist our value system "Morality as the basic, Quality as the life, Customer as the centre, Innovation as the source, Result as the guide" to make the growing of our team. “Our service your choice"as the maketing concept to make the best led lighting to emblaze your happy modern life.

https://www.toppolight.com
Odpowiedz

Nedds24.pl, to bardzo przyjazne forum wielotematyczne. Zapraszamy do darmowej rejestracji! Kliknij "rejestracja" i...
Dołącz do grona Użytkowników!

Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

O nas

Nedds24.pl - Najlepsze Forum i Radio Młodzieżowe na którym możesz porozmawiać dosłownie o wszystkim - począwszy od rozrywki, na finansach i polityce skończywszy. Każdy znajdzie tutaj dla siebie swój ulubiony kącik w którym będzie się czuć jak w domu. Dla nas nie ma tematów tabu. Porozmawiasz w kulturalny sposób o czym tylko chcesz i dzięki nam poznasz wiele wartościowych osób. Zapraszamy wszystkich którzy mają szeroki zakres zainteresowań i chcą o wszystkim co ciekawe rozmawiać do woli. Jest to forum zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn, którzy internet traktują nie tylko jako miejsce spotkań, ale także jako źródło wiedzy i wymiany poglądów.

Szybkie linki

Reklama