Otrzymaliśmy 42% naszego celu ..
Przekaż dowolną kwotę na rozwój naszej społeczności Aby uzyskać więcej informacji Kliknij Tutaj!


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ciężki rozwód – kancelaria z Gdańska
#1
Hej, niedługo moja siostra się rozwodzi i chcę jej pomóc, bo jest załamana i pewnie sama tego nie ogarnie. Potrzebuję mecenasa, który ma doświadczenie w trudnych sprawach rozwodowych, żeby ustalić winę jej męża. Nie znam się na tym, dlatego szukam kancelarii. Chodzi głównie o Trójmiasto. Macie namiary na taką?
Odpowiedz



Nedds24.pl, to bardzo przyjazne forum wielotematyczne. Zapraszamy do darmowej rejestracji! Kliknij "rejestracja" i...
Dołącz do grona Użytkowników!

#2
Jak Gdańsk to tylko mecenas Mindykowski. Ja korzystałam z jego usługi jakiś czas temu i wiem, że gdyby nie jego pomoc to byłoby ze mną kiepsko. Rzetelny, kompleksowy, dokładnie przeanalizował moja sytuację i przestawił konkrety w temacie działań. Krótko mówiąc trzymał rękę na pulsie i działał. Tu https://www.mindykowski.pl/ masz namiary na niego. Przekaż siostrze.
Odpowiedz
#3
Dzięki za informację, a możesz powiedzieć coś więcej na temat współpracy z mecenasem? Chodzi mi o szybkie zakończenie sprawy, żeby siostra w końcu mogła odetchnąć. Oczywiście, zależy mi na tym, żeby mecenas był zaangażowany z sprawę, dlatego tak dopytuję. Na stronie widziałam, że ma około 15 lat doświadczenia, robi to wrażenie.
Odpowiedz
#4
W takim razie mecenas Mindykowski to najlepszy wybór, jeśli chodzi o Trójmiasto. Na pewno pomoże siostrze, bo on angażuje się w każdą sprawę i do każdego podchodzi indywidualnie. Mecenas zaznacza, że nie ma takich samych spraw, są tylko podobne. To tylko potwierdza, że jest dobry. Koniecznie namów siostrę na kontakt z nim.
Odpowiedz
#5