Otrzymaliśmy 42% naszego celu ..
Przekaż dowolną kwotę na rozwój naszej społeczności Aby uzyskać więcej informacji Kliknij Tutaj!


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Najtańsze przeprowadzki - czyli jak się przeprowadziłem w Krakowie
#1
Jestem studentem i od niedawna mieszkam w Krakowie.
Niestety nasz skład na mieszkanie się posypał i musiałem szybko szukać nowego mieszkania.
Dość szybko znalazłem ciekawą ofertę, ale pojawił się kolejny problem. Brak transportu na przewóz tak dużej ilości rzeczy.
Z uwagi na fakt bycia studentem nie towarzyszy mi zbyt wiele pieniędzy ;p
Interesującą ofertą, którą zobaczyłem gdzieś na ulicy na słupie informacyjnym były najtańsze przeprowadzki kraków.
Zadzwoniłem i okazało się, że jest to dużo tańsze niż myślałem ! Wink
Polecam każdemu, kto chce się przeprowadzić w Krakowie!
Odpowiedz



Nedds24.pl, to bardzo przyjazne forum wielotematyczne. Zapraszamy do darmowej rejestracji! Kliknij "rejestracja" i...
Dołącz do grona Użytkowników!

#2
Nie widzę absolutnie niczego dziwnego w tym, że ludzie migrują.
Odpowiedz
#3
Według mnie nie powinno się tak mocno oszczędzać na przeprowadzce, w końcu chcesz, żeby wszystko poszło dobrze, prawda? ;Winklatego też najlepiej skorzystać z pomocy profesjonalnej firmy takiej jak https://www.123przeprowadzki.pl/przeprowadzki-mieszkan - dzięki temu możesz mieć pewność, że przeprowadzka zakończy się sukcesem,
Odpowiedz
#4
Natomiast ja ze swojej strony jestem w stanie polecić firmę przeprowadzki Gliwice specjalizującej się w transporcie rzeczy na terenie Zabrza i okolic w rozsądnej cenie.
Odpowiedz
#5
Ja sie przeprowadzałam z firm. I jestem z nich bardzo zadowolona,powiem tak sprawnie w ciągu jednego dnia i beż żadnych uszkodzeń. Sprawnie bo mają kilka samochodów i przewieźli wszystko w ciągu jednego dnia nic się nie zniszczyło bo wszystkie meble poowijali streczem i poprzegradzali. Naprawdę bardzo fachowa firma, mają te wszystkie podnośniki o nic nie trzeba się martwić ;-)