Otrzymaliśmy 42% naszego celu ..
Przekaż dowolną kwotę na rozwój naszej społeczności Aby uzyskać więcej informacji Kliknij Tutaj!


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pomysł na aplikacje internetową
#1
Mam pewien wydaje mi się ciekawy pomysł na stworzenie aplikacji internetowej, na której mógłbym zarabiać Uśmiech. Problem w tym, że sam nie jestem programistą i szukam jakiejś firmy, w której mógłbym przedstawić swój pomysł i uzyskać pomoc, doradztwo i realizacje projektu... Co myślicie na temat tworzenie aplikacji internetowych kraków? Co w ogóle w takiej sytuacji gdyby ktoś chciał podłapać mój pomysl i sam go zrealizować po przedstawieniu go przeze mnie? Jak sie przed tym zabezpieczyć?
Odpowiedz



Nedds24.pl, to bardzo przyjazne forum wielotematyczne. Zapraszamy do darmowej rejestracji! Kliknij "rejestracja" i...
Dołącz do grona Użytkowników!

#2
Niestety nie wiem, jak należy zabezpieczyć swoje pomysły, ale skoro myślisz o stworzeniu własnej aplikacji internetowej, koniecznie przeczytaj poniższy artykuł: https://www.motivationdirect.pl/wpisy-na...sciowy,786 Opracowała go firma, która od dawna już zajmuje się wprowadzaniem skutecznych programów lojalnościowych, motywacyjnych, loterii, konkursów itp. i moim zdaniem ma olbrzymie doświadczenie w tym temacie. Myślę, że jeśli wraz ze swoją aplikacją, zaprezentujesz własne pomysły, jak uniknąć błędów, o których mowa w powyższym wpisie, z pewnością podniesie to wartość Twojej oferty Uśmiech
Odpowiedz
#3
E-apka to rozwiązanie, które przekształca strony internetowe w aplikacje. Dzięki niej wykorzystasz efektywność urządzeń mobilnych, które coraz częściej stanowią alternatywę dla komputera. Zobacz jak łatwo zrobić ze swojej strony aplikację na smartfon dzięki pomocy od https://e-apka.pl taka przemiana może przynieść tylko korzyści.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

O nas