Otrzymaliśmy 42% naszego celu ..
Przekaż dowolną kwotę na rozwój naszej społeczności Aby uzyskać więcej informacji Kliknij Tutaj!


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Łódź uczelnia wyższa
#1
Czy ktoś z Was studiuje w Łodzi? Tak się sprawy ułożyły, że muszę się przenieść jak najszybciej
na uczelnię w Łodzi. Które uczelnie polecacie? Która cieszy się najlepszą opinią?
W tej chwili studiuję kierunek ekonomiczny.
Odpowiedz



Nedds24.pl, to bardzo przyjazne forum wielotematyczne. Zapraszamy do darmowej rejestracji! Kliknij "rejestracja" i...
Dołącz do grona Użytkowników!

#2
Najlepiej zerknij tutaj http://www.uczelnie.pl/miasto/lodz/
Masz tam wszystkie uczelnie i dowiesz się przynajmniej gdzie Twój kierunek jest. Zanim złożysz papiery
popytaj też w dziekanacie czy Cię przyjmą bo nie wszystkie uczelnie chcą tak przyjmować w środku roku.
Na tej stronie też masz uczelnie prywatne więc w razie gdyby się nie udało do Państwowej zawsze możesz wybrać opcję Prywatej.
Odpowiedz
#3
też się przenosiłem w środku semestru i o ile przepisanie się z uczelni na uczelnię (o dziwo) nie stanowiło większego problemu, o tyle znalezienie miejsca w akademiku było trudniejsze. Na szczęście dom studencki Kraków mnie przyjął. Mam nadzieję, że Twoje "przenosiny" do Łodzi pójdą równie sprawnie Uśmiech
Odpowiedz
#4
Student007, całkowicie się z tym zgadzam! Tak samo było ze mną
I help people avoid laziness and discovering new passive sources of income that people do not consider.
Odpowiedz
#5
Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania w Warszawie ma super kierunki jak chcecie gdzieś pojechać dalej. Moim marzeniem zawsze było studiowanie w stolicy, ta uczelnia stwarza ku temu warunki. Mają różne kierunki techniczne jak budownictwo czy mechanika, również architekturę, zarządzanie czy ochronę środowiska.
Odpowiedz
#6