Otrzymaliśmy 42% naszego celu ..
Przekaż dowolną kwotę na rozwój naszej społeczności Aby uzyskać więcej informacji Kliknij Tutaj!


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ułatwienia w kontaktach z klientami
#1
Jakie systemy, technologie warto wprowadzać do firmy by jak najefektywniej obsługiwać klientów? coraz to nowe ulepszenia się pojawiają, które są godne uwagi?
Odpowiedz



Nedds24.pl, to bardzo przyjazne forum wielotematyczne. Zapraszamy do darmowej rejestracji! Kliknij "rejestracja" i...
Dołącz do grona Użytkowników!

#2
Centrala wirtualna? na pewno, najlepiej z technologią WebRTC https://focustelecom.pl/blog/co-to-jest-...ia-webrtc/ . Dzięki temu jak będą klienci dzwonić to nie będą konsultanci do odbierania czy wykonywania połączeń potrzebowali aparatów telefonicznych. Wystarczy słuchawka, komputer i aplikacja w systemie. Można dzięki temu dzwonić szybciej, odbierać więcej połączeń w trakcie czasu pracy. Centrala wirtualna ma o wiele więcej zalet, można na przykład dowolnie kolejkować połączenia przychodzące czy ustawiać dowolną ilość powiadomień głosowych. Do tego dane, rozmowy zapisywane są w chmurze, na dysku bez limitu.
Odpowiedz
#3
A co robicie, aby Wasza firma w oczach klientów była bardziej rzetelna i godna zaufania? Czy certyfikat rzetelnej firmy, taki o jakim mowa na stronie http://laur-wiarygodnosci.eu/, może w tym nieco pomóc Waszym zdaniem? Jak sądzicie, warto wziąć udział w takim programie certyfikującym?
Odpowiedz
#4
Może przydadzą wam się porady inwestycyjne? Jeśli ktoś doświadczony to poprowadzi, to tylko lepiej. Poczytajcie tu: https://viennalife.pl/oferta/inwestycje
Odpowiedz
#5
Zależy na czym nam konkretnie zależy, ale generalnie powstają to coraz to nowe rozwiązania, programy, aplikacje, które ułatwiają codzienną pracę. Tak jak moja żona jest fizjoterapeutą to dla niej będzie bardzo przydatny program do umawiania wizyt . Zdecydowane usprawnienie w pracy, oszczędność czasu, dane pacjentów są bezpieczne.
Odpowiedz
#6
Ależ oczywiście, że bardzo dużym ułatwieniem jest dobre oprogramowanie dzięki któremu będziemy mieli dużo szybszy i łatwiejszy kontakt z klientami i nie tylko. Dlatego też warto zainwestować w różnego rodzaju aplikacje internetowe. I tutaj https://www.qarbon.pl/pl/services/ takie aplikacje są w stanie nam stworzyć. Także dzięki temu wiemy, że wszystko będziemy mieli idealnie dopasowane do naszych wymagań.
Odpowiedz



Nedds24.pl, to bardzo przyjazne forum wielotematyczne. Zapraszamy do darmowej rejestracji! Kliknij "rejestracja" i...
Dołącz do grona Użytkowników!

#7
Faktycznie takie rzeczy są niezwykle ważne, ale myślę, że również każda firma również powinna zadbać o przejrzystość finansów. Jestem przekonany, że doskonale sprawdza się w tej kwestii oprogramowanie od https://www.connecto.pl/business-intelligence/ dzięki któremu na bieżąco będziemy otrzymywali raporty finansowe.
Odpowiedz
#8
Na rynku jest przecież wiele różnych programów, dlatego też tak istotne będzie to, byście dobrali coś odpowiedniego dla waszego biznesu. Jak dla mnie, powinniście w pierwszej kolejności zajrzeć do http://icon24.pl/rejestracja-czasu-pracy...obu-stron/ i bliżej sprawdzić, jak bardzo program rcp online może okazać się szczególnie korzystny w Waszej sytuacji. Warto wziąć je pod uwagę, bo może to pomóc Wam zoptymalizować pewne procesy w Waszej działalności, co realnie przełoży się na Wasze zyski.
Odpowiedz
#9
Moim zdaniem najlepsze do kontaktu z klientem są aplikacje mobilne. Pomagają zwiększyć zasięg działania firmy, dzięki nim klient ma możliwość realizacji wielu operacji o dowolnej porze dnia i nocy, z dowolnego miejsca na świecie. Dodatkowo pomagają otworzyć nowe kanały dystrybucji dla towarów i usług, wesprzeć kampanię marketingową itp. Klienci mają stały dostęp do informacji na temat oferty, aplikacje pozwalają też na wykorzystanie kodów QR czy wysyłanie spersonalizowanych ofert bezpośrednio do klienta.
Odpowiedz
#10
System rezerwacji online z pewnością poprawi komunikację z klientem i pośrednio pozytywnie wpływanie na wizerunek firmy. Bo kto nie lubi firm, w których można zamówić wizytę bez telefonowania czy osobistej wizyty Uśmiech Na rynku jest spory wybór takich systemów, ale ja mogę wam zaproponować ten https://www.bookero.pl/ . Bookero sprawdzi się w wielu branżach. Jest intuicyjny, funkcjonalny, łatwy w integracji ze stroną firmową czy firmowym fb. Warto sprawdzić i przetestować - teraz 14 dni za darmo. Myślę, że to takie must have we współczesnym biznesie.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

O nas

Nedds24.pl - Najlepsze Forum i Radio Młodzieżowe na którym możesz porozmawiać dosłownie o wszystkim - począwszy od rozrywki, na finansach i polityce skończywszy. Każdy znajdzie tutaj dla siebie swój ulubiony kącik w którym będzie się czuć jak w domu. Dla nas nie ma tematów tabu. Porozmawiasz w kulturalny sposób o czym tylko chcesz i dzięki nam poznasz wiele wartościowych osób. Zapraszamy wszystkich którzy mają szeroki zakres zainteresowań i chcą o wszystkim co ciekawe rozmawiać do woli. Jest to forum zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn, którzy internet traktują nie tylko jako miejsce spotkań, ale także jako źródło wiedzy i wymiany poglądów.

              Szybkie linki

              Reklama