19.07.2021, 13:15
O nauce przez rozrywkę mówi się już od dawna. Niemniej najczęściej temat ten pojawia się w kontekście edukowania dzieci i młodzieży. Warto jednak pamiętać, że edukować się, także przez rozrywkę, możemy w każdym wieku. Sporo miejsca ostatnio poświęca się zagadnieniu edukacji w programach lojalnościowych. Wydaje mi się, że jeszcze nie wszystkim wspomniane programy lojalnościowe kojarzą się właśnie z tym. A czasy, w których ich główną mocą napędową było zbieranie przez klienta punktów i wymienianie ich na nagrody, choć nadal ma to znaczenie i sens, powoli odchodzą do lamusa. Dziś liczy się, by marka wspierała klienta, umożliwiała mu spełnianie ambicji, wpływała na pozytywne zmiany. Więcej informacji na ten temat można przeczytać w arcyciekawym wpisie na tym blogu: https://www.motivationdirect.pl/wpisy-na...kolach,966