Czy gadżety reklamowe to w dzisiejszych czasach skuteczna reklama? Jak zmierzyć wymierne korzyści? Tutaj znalazłam ciekawą ofertę na długopisy reklamowe i nie tylko
https://www.extrema.com.pl/oferta/151,dl...alowe.html Firma Extrema jest mi znana, bo zamawiałam u nich kalendarze. Pytanie tylko czy taka inwestycja się w ogóle opłaca?
Dla mnie akurat ciekawą opcją jest coś oryginalnego i niebanalnego, czyli odzież reklamowa z nadrukiem. Strona
https://www.odziezdoreklamy.pl takową odzież oferuje i można zamówić u nich propozycje najlepszej jakości. Jeśli tylko chcecie, to zerknijcie sobie i wybierzcie coś idealnego dla swojej firmy. Pracownicy na pewno będą zadowoleni, a reklama przyniesie oczekiwane efekty.
Odzież jest spoko, tylko potem niestety takie koszulki zostają "po domu", więc mało co reklamują. Ja się ostatnio zachwyciłam artykułem: reklama outdoorowa rodzaje
https://litex.pl/reklama-outdoorowa/ fajnie pokazuje, jak dużo jest rodzajów reklamy "zewnętrznej". Mam w planach inwestycje we flagę, która będzie ładnie eksponowała moje logo
(24.10.2019, 17:02)Montonka napisał(a): [ -> ]Czy gadżety reklamowe to w dzisiejszych czasach skuteczna reklama? Jak zmierzyć wymierne korzyści? ........Pytanie tylko czy taka inwestycja się w ogóle opłaca?
Myślę, że ciężko będzie zmierzyć opłacalność takiej inwestycji. Jeśli dopiero otwierasz swój niewielki biznes, to zakup stylowych gadżetów po kilka stówek, raczej byłby błędem. Jednak już inwestycja w spersonalizowane długopisy reklamowe Adpen
http://www.pensite.com.pl/nasze-marki/adpen,producent1/ to groszowe sprawy, a mogą bardzo pozytywnie wpłynąć na wizerunek Twojej firmy. Warto więc przekalkulować całościowy budżet firmy i odpowiednio do niego dobrać formę promocji
dla mnie totalnym odkryciem jest marketing sensoryczny
http://marketingsensoryczny.com.pl/ ta firma sie tym zajmuje, kolezanka korzystala z ich uslug i jest mega zadowolona , wzrosla jej sprzedac, firma ma o wiele lepsze obroty. Nie zapominajmy, ze poza internetem jet tez swiat realny i warto oddzialywac na zmysly klienta poprzez np kojarzenie zapachu z danym produktem
Gadzety sa ok ale raczej to reklama na małą skale, lepiej sprobowac wypromowac sie w internecie np wysoko pozycjonujac strone firmowa w google. Ja mialam od tego agencje
http://agencjawomm.pl/ która podjela wszelkie dzialania potrzebne do poprawy wizerunku firmy, neutralizowania negatywow i pozycjonowania. Maja doswiadczenie w tym co robią i odpowiednie narzedzia. Warto im zaufac
Gadżety firmowe są fajne jako element dodatkowej promocji, ale w samie w sobie już nie są tak skuteczne. Ja to na przykład wykorzystuję je w programach lojalnościowych - dodaję darmowy gadżet do zamówienia. Oczywiście te programy są rozbudowane i nie kończą się na darmowym upominku z logo firmy. Zainteresowanym osobom polecam przeczytać artykuł "
UX/UI – mechanizmy, o których nie wolno zapominać w programie lojalnościowym". Uzyskanie większych zysków ze sprzedaży zawsze wiąże się z inwestycją. Warto o tym pamiętać, a nie być typowymi "Januszami biznesu".