Otrzymaliśmy 42% naszego celu ..
|
|
Przekaż dowolną kwotę na rozwój naszej społeczności Aby uzyskać więcej informacji Kliknij Tutaj!
|
Ocena wątku:
- 0 głosów - średnia: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Zarządzanie pracą w contact center?
|
Grupa: Użytkownik
Liczba postów: 64
Liczba wątków: 28
Dołączył: 13.02.2023
Reputacja:
0
Płeć: Nie wybrano
Punkty: 228
Macie jakieś doświadczenie w temacie zarządzania pracą w contact center? Ewentualnie jaki kierunek byście polecili jeśli chodzi o rozwój kadry kierowniczej? Jak znacie jakieś dobre kierunku kursy, to dajcie znać jak to wygląda i co warto wybierać.
Grupa: Reklamowiec
Liczba postów: 1
Liczba wątków: 1
Dołączył: 20.09.2018
Reputacja: 0
Punkty: 50
Ta reklama nie jest widoczna dla użytkowników Premium i Donator .
Nedds24.pl, to bardzo przyjazne forum wielotematyczne. Zapraszamy do darmowej rejestracji! Kliknij "rejestracja" i...
Dołącz do grona Użytkowników!
Grupa: Użytkownik
Liczba postów: 215
Liczba wątków: 110
Dołączył: 24.10.2022
Reputacja:
0
Płeć: Mężczyzna
Punkty: 658
Obecnie to ważny temat bo jednak praca call center jest bardzo dynamiczna i tutaj w wielu firmach to zarządzanie kontaktem z klientami jest bardzo ważne. Więc i pojawiają się takie kursy jak https://smb.pl/dzial/studium-menedzer-contact-center gdzie kadra kierownicza ma być przygotowywana do pracy.
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości