Otrzymaliśmy 42% naszego celu ..
Przekaż dowolną kwotę na rozwój naszej społeczności Aby uzyskać więcej informacji Kliknij Tutaj!


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zarządzanie pracą w contact center?
#1
Macie jakieś doświadczenie w temacie zarządzania pracą w contact center? Ewentualnie jaki kierunek byście polecili jeśli chodzi o rozwój kadry kierowniczej? Jak znacie jakieś dobre kierunku kursy, to dajcie znać jak to wygląda i co warto wybierać.
Odpowiedz



Nedds24.pl, to bardzo przyjazne forum wielotematyczne. Zapraszamy do darmowej rejestracji! Kliknij "rejestracja" i...
Dołącz do grona Użytkowników!

#2
Obecnie to ważny temat bo jednak praca call center jest bardzo dynamiczna i tutaj w wielu firmach to zarządzanie kontaktem z klientami jest bardzo ważne. Więc i pojawiają się takie kursy jak https://smb.pl/dzial/studium-menedzer-contact-center gdzie kadra kierownicza ma być przygotowywana do pracy.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

O nas

Nedds24.pl - Najlepsze Forum i Radio Młodzieżowe na którym możesz porozmawiać dosłownie o wszystkim - począwszy od rozrywki, na finansach i polityce skończywszy. Każdy znajdzie tutaj dla siebie swój ulubiony kącik w którym będzie się czuć jak w domu. Dla nas nie ma tematów tabu. Porozmawiasz w kulturalny sposób o czym tylko chcesz i dzięki nam poznasz wiele wartościowych osób. Zapraszamy wszystkich którzy mają szeroki zakres zainteresowań i chcą o wszystkim co ciekawe rozmawiać do woli. Jest to forum zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn, którzy internet traktują nie tylko jako miejsce spotkań, ale także jako źródło wiedzy i wymiany poglądów.

              Szybkie linki

              Reklama